Documente necesare Mentinerii în activitate ca titular, în funcţia didactică până la 3 ani peste vârsta de 65 de ani, în anul şcolar 2019-2020 - Click aici

​Arhiva contine urmatoarele documente:

  1. Anexa 1 - Prevederi legale
  2. Anexa 2 - Model cerere mentinere ca titular (nu intra aici si c.d.femei cu 65ani, au cerere separata la nota de servici privind cadrele pensionabile)
  3. Anexa 3 - Modele de comunicare acord/refuz la nivelul unitatii si ISMB
  4. Anexa 4 - Macheta centralizatoare (se solicita doar pe mail, avand prea multe coloane pentru a fi listata)
  5. Anexa 5 - Opis documente dosar care va fi adus la Is3

​Termen:

  • Pana la 04.02.2019 - Unitatile vor transmite la Is3 centralizatorul (Anexa 4) + actele necesare conform anexei 5 - opis - Daca nu sunt cazuri se va trimite in original Anexa 4 semnata si stampilata cu aceasta precizare.
  • Documente necesare pentru Intocmirea listelor cuprinzand personalul didactic titular care indeplineste conditiile legale de pensionare la 01 septembrie 2019 - Click aici

​Arhiva contine urmatoarele documente:

  1. Anexa 1 - Conditii pensionare
  2. Anexa 2 - Centralizator cereri pensionare (contine 3 sheeturi)
  3. Anexa 2bis - Instructiuni completare centralizator
  4. Anexa 3a - Model cerere pensionare la limita de varsta
  5. Anexa 3b - Model cerere mentinere in activitate - pentru femeile care solicita pana la 65 ani !!!
  6. Anexa 3c - Model cerere reincadrare pensionar ca titular
  7. Anexa 4 - Prevederi legale

​Termen:

  • 18.01.2019 - Titularii pensionabili care NU solicita mentinerea in activitate pentru anul scolar 2019-2020 si cadrele didactice titulare, femei, care opteaza pentru mentinerea in activitate ca titular pana la implinirea varstei de 65 ani, in baza Deciziei CCR nr. 387/2018 - depun la nivelul unitatilor cereri, dupa caz, anexa 3a pentru care urmeaza sa se pensioneze - anexa 3b doar pentru cadrele didactice femei care solicita mentinere.
  • 21.01.2019 - Intocmesc anexa 2 pe care o trimit la IS3, insotite de documentele doveditoare (aflate in cereri)

​​​

  • Documente necesare pentru Emiterea de noi documente cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 19 (3) si (4) precum si a celor ale caror denumirinu se mai regasesc in Centralizatorul 2019, conform prevederilor art.19 (6) din Metodologia cadru 5460/2018 - Click aici

​Arhiva contine urmatoarele documente:

  1. Anexa 1 - instructiuni
  2. Anexa 2 - Centralizator modificari decizii
  3. Anexa 3 - Prevederi legale
  4. Anexa 4 - Model cerere schimbare nivel
  5. Anexa 5 - Model cerere revizuire disciplina
  6. Anexa 6 - Model declaratie schimbare decizie

​Termen:

  • 18.01.2019 - Unitatile vor transmite la Is3 centralizatorul (Anexa 2) + actele necesare conform anexei 1 (in functie de caz) - Daca nu sunt cazuri se va trimite in original Anexa 2 semnata si stampilata cu aceasta precizare.
  • Fisa de evaluare 2019-2020 - Click aici
  • Model cerere pretransfer (cererea catre inspectorat) 2019-2020 - Click aici
  • Anexa cerere pretransfer (cererea catre inspectorat) 2019-2020 - Click aici
  • Model cerere pretransfer (cererea catre directorul unitatii dorite) 2019-2020 - Click aici
  • Model cerere titularizare conform art.253 2019-2020 - Click aici